tisdag 1 januari 2013

Månadsrapport December

Böcker lästa i December: 

Christmas at the Cupcake Café - Jenny Colgan
Dash & Lily's Book of Dares - Rachel Cohn & David Levithan
Let it snow - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
A Christmas Carol - Charles Dickens
(Alice in Zombieland - Gena Showalter)
Only väg is upp - Emmy Abrahamson
Rosengädda nästa! - Emma Hamberg

Totalt lästa böcker: 7
Antal böcker lästa på engelska: 5
Antal böcker lästa på svenska:
2

Bästa boken var: Let it snow, Christmas at the Cupcake Café och Rosengädda, nästa!

Sämsta boken var: 
Ingen var dålig, utom Alice då..

Böcker jag gav upp: Alice in Zombieland

Planerar att läsa i januari: Jag ska börja med böckerna i mitt Dystopitema, sen ska jag läsa ut Flickan från ingenstans som jag påbörjat. Efter det får vi se. Har ett par recex som väntar också!


Förutom temat fick jag inte så jättemånga böcker lästa, jag skyller allt på Alice in Zombieland som jag tragglade med i två veckor innan jag gav upp. Åh alla böcker jag hade kunnat läsa istället..
Hursomhelst. Den sista boken jag läste ut i December var Rosengädda nästa! En riktig sommarbok, som var ganska opassande att läsa mitt i vintern. Men den var ruskigt bra ändå!


Jag ser sjukt mycket fram emot mitt januaritema "Dystopier". Jag hoppas även på att jag under januari landar i mitt nya jobb och får in mer lästid även de dagar jag jobbar.



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...