måndag 17 december 2012

Rainbow Book Spine TAG

Bild
Gulliga Schitzo-Cookie taggade alla sina följare för Rainbow Book Spine TAG. Så jag förväntar mig att se många vackra regnbågsbilder snart ;) Jag tycker att det här är en jättekul idé så jag hakar på! Tack för taggen Miriam ;)


Kejsarn av Portugallien - Selma Lagerlöf
Extremt högt och otroligt nära - Jonathan Safran Foer
Don Quijote - Cervantes
The 13½ lives of Captain Bluebear - Walter Moers
Vackra flickors lott - Alexander McCall Smith
Salvadoreña - Cecilia Samartin
Noah Barleywater runs away - John Boyne
Guide to Tolkien's World, a bestiary - David Day
Nick & Norahs oändliga låtlista - Rachel Cohn & David Levithan

3 kommentarer:

  1. ÅH så fina färger du fick till! Verkligen vackert =)

    Själv hade jag inte alls så många färger som jag trodde :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3
      Jag tog några extra färger för att piffa upp. Ingen regnbåge utan rosa ^^

      Radera
  2. Tjusigt! :D

    SV: Ja, självklart har jag läst den :) Finns en recension också!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...