lördag 1 december 2012

Månadsrapport November

Böcker lästa i November: 


Harry Potter and the Chamber of Secrets (Harry Potter #2) - JK Rowling
Is it just me? - Miranda Hart
Salvadoreña - Cecilia Samartin
Nina av en slump - Michèle Lesbre
The Tiny book of Tiny Stories 
Myteriet på Bounty - John Boyne
Tills döden skiljer oss åt (The Walking Dead #1) - Robert Kirkman
Namnsdagsflickan - Kristoffer Leandoer
Umbra - Elin Fahlstedt
Tales of Mystery and Madness - Edgar Allan Poe & Gris Grimly
Ankomsten - Shaun Tan
Den tomma stolen - J.K Rowling
Gone (Gone #1) - Michael Grant
Tankeläsaren (De utvalda #1) - Kristin Cashore
Grenar av gift - Erin Kelly
The Girl who Circumnavigated Fairyland in a Ship of her own making (Fairyland #1) - Catherynne M. Valente

Himmel och pannkaka. Jag har verkligen haft en rekordmånad i November, 15 titlar! Visserligen är 5-6 av dom serier men det är ändå mycket! :) Känns bra!
Det känns otroligt svårt att bara välja en enda favorit, jag har älskat att läsa många av dessa böcker och det har blivit många fyror och femmor i betyg. Men mina favoriter är nog ändå Gone, The Girl who... och Harry Potter. Såklart! ;)

I December ska jag läsa böcker med jultema. Jag har 4-5 stycken jag hoppas på att hinna läsa, vilka har jag tänkt presentera i en bookhaul nästa vecka.

Jag ska besöka Nilmas Bokhylla riktigt ofta i December, hon kommer ha en spännande julkalender hos sig nämligen!




I slutet på december ska jag sammanfatta blogg-året och se fram emot nästa härliga "läsår"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...