fredag 14 december 2012

Jag + Nelly = Sant!

Jag såg idag att Nelly skrivit en liten kontaktannons där hon sökte ny bokvän. Ett begrepp helt nytt för mig, men det gjorde mig samtidigt väldigt nyfiken och jag bestämde mig för att ta chansen!
Vi har nu pratat ihop oss och bestämt att vårt första tema ska bli Dystopier - så långt det bara går att komma från de mysiga julböcker som vi båda läser just nu. Jag är super exalterad och hoppas verkligen att båda våra böcker hinner fram innan julafton! :D 

Om ni inte redan följer Nellys blogg tycker jag att ni ska börja med det nu! Hon skriver så bra recensioner och lägger ofta upp videor. Hon är absolut en av mina favorit bokbloggare och jag är jätteglad över att hon vill bli min bokvän! :D


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...