söndag 2 december 2012

En fantastisk helg

Hej på er finingar!

Vi har något kul att berätta; vi har förlovat oss! 


Vi bodde på Hotell Lappland i Lycksele, vi kom dit runt 3 och checkade in. Sen var det bara att tassa ner i spa:t där vi hade 50 minuters helkroppsmassage som väntade.
Vi åt hummersoppa till förrätt och ryggbiff med rostad potatis, wokade grönsaker och bearnaisesås till middag och sen mös vi på rummet resten av kvällen, bland annat bastade vi i vår egen bastu! :)

På lördagen firade vi lilla julafton hemma hos Gottfrids föräldrar, bror Alexander med fästmön Sara och Gottfrids dotter Iris med familj. Vi har precis kommit hem nu och är helt slut efter helgens alla intryck och härliga möten!

Jag fick dessutom ett fantastiskt telefonsamtal i fredags med beskedet att jag fått ett jobb jag sökt. Så i morgon bitti börjar jag jobba på Urologen vid Kirurgcentrum på Norrlands universitetssjukhus här i Umeå! Det känns otroligt spännande och jag har tänkt spendera kvällen med näsan i mina gamla kursböcker och repetera inför imorgon! Men allra först ska jag läsa alla era kommentarer och blogginlägg som jag missat under helgen!! Ha det gott!

12 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...