måndag 12 november 2012

The Tiny Book of Tiny Stories volume 1


Titel: The Tiny Book of Tiny Stories volume 1 
Originalspråk: Engelska
Utgivningsår: 2011
Genre: Graphic Novel


Den här lilla söta boken är en samling mycket korta historier, de är bara två, tre meningar långa. Samtliga är illustrerade. Helt fantastiskt.
Det är Hitrecord som samlat några av sina medlemmar och gjort den här lilla godbiten.

Jag älskar den här boken! Jag älskar konceptet, illustrationerna, det lilla formatet och historierna. Trots sitt lilla format väcks tankar och vissa bilder/historier måste man fundera över en stund för att fatta. Jag ger The Tiny Book betyget 5/5!


Jag hittade många favoriter men den här fick mig att skratta rakt ut:


 

3 kommentarer:

  1. Jag har tittat på den här så många gånger, men nu är jag helt övertygad om att den ska få komma hem till mig snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du söker efter boken på Youtube så finns det en kille som läser igenom boken. Så du kan kika på den om du är osäker. :-)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...