torsdag 15 november 2012

Tema: Chick Lit videorecension

Hej!
Igår spelade jag in mitt första videoinlägg. Jätteläskigt och roligt!
Jag har även recenserat böckerna i text, de kommer komma upp här på bloggen under de kommande dagarna. :)
Ni får väldigt gärna komma med synpunkter och kommentarer om videon, vad kan jag göra bättre? :)




Här är böckerna jag pratar om:
Meet me at the Cupcake Cafe  läs min recension här
Å andra sidan  läs min recension här
Bridget Jones dagbok  läs min recension här
Tack för alla minnen  läs min recension här
I've got your number  läs min recension här



3 kommentarer:

  1. Åh, vilken mysig video! Skitbra och kul att du också gör videos nu.
    Ska läsa Cupcake-boken! <3

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag gillade den här videon och särskilt dig! Introt är superhärligt, och resten också. Du formulerar dig väl, men är ändå humoristisk. Jag skulle inte ha något emot att se flera videos där du medverkar. :-)

    SvaraRadera
  3. Kul och mysig video =) men ja chick-lit är inte helt min typ av böcker längre så ser fram emot en video med något annat tema sen ^^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...