fredag 16 november 2012

Nu tar jag en paus..

..från böcker.
Jag har läst väldigt mycket senaste veckorna och känner att jag behöver slappna av lite grann.
Istället ska jag ägna mig åt seriealbum och grafiska böcker (heter det så?).

Här är vad jag tänkt läsa:


Ankomsten av Shaun Tan
Edgar Allan Poe's Tales of Mystery and Madness av Gris Grimly och Edgar Allan Poe
Till döden skiljer oss åt av Robert Kirkman
Namnsdagsflickan av Kristoffer Leandoer
Umbra av Elin Fahlstedt


Några av dom är våra, andra är bibliotekets.




2 kommentarer:

  1. Åh vad sugen jag blev på Edgar Allen Poe-boken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är riktigt fin. Jag älskar Gris Grimlys tecknarstil.
      Har haft den boken i bokhyllan alldeles för länge men nu har jag äntligen läst ut den! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...