onsdag 27 juni 2012

Aktuella böcker

Tack vare Veronica har jag lärt mig att vi Umebor kan boka böcker på minabibliotek.se, och när man bokar väljer man vilket bibliotek som man ska hämta ut böckerna på! Helt underbart! Jag som har trampat upp och ner på för jävla swingen för att besöka Stadsbiblioteket. Nu är det slut på det. Klick klick och sen knatar jag bort till vårt lilla bibliotek här på Ålidhem :D
Jag hade bokat Jag väntar under mossan av Amanda Hellberg, det är nämligen vår aktuella bokklubbsbok just nu. Ska bli skitspännande att läsa den. Jag har hört att den är superläskig!
Vidare fick jag med mig Råsmart familj av Ulrika Hoffer, jag är väldigt intresserad av hälsa och kost.



Sen kom Gottfrid hem från en tur nere på stan, och då hade han med sig hela två presenter till mig. Den söta lilla boken Mitt liv som bok skriven av Paul Desalmand och LCHQ av Fredrik Paulun.
Det roligaste är att jag läser alla böckerna samtidigt. :)
/Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...